Goed Nozomi weekend dit, naast de uber mooie Nascar van Pascal, zijn we ook weer een HOTD3 cabinet rijker.
Cabinet is in redelijke staat (en defect), echter is het cabinet zelf van Maze of the Kings met wat HOTD3 art erop gejopt, daar moet ik dus nog origineel House of the Dead 3 van maken. Wat is trouwens zo'n motk cab lelijk zeg, allemachtig...
De gun unit is wel genuine House of the Dead 3, buiten wat stof en missend artwork en hele goede staat.
Cab is defect, en het werd hier thuis al redeljk snel duidelijk waarom, de monitor heeft geen chassis
Dus dat wordt weer lekker klussen de komende weken, moet er als nieuw uit komen te zien binnenkort voor een mooi plekje in de Shed.
Gun unit, wat missende art en veel stof. Met de originele hotd3 shotguns. Art op het vloermetaal is nog heel mooi, eigenlijk ziet heel die unit er nog wel vrij goed uit.

De cab zelf, van Maze of the Kings, met wat hotd3 art erop. Dit ding gaat redelijk aangepakt moeten worden om er origineel hotd3 van te maken.

Chihiro type 1 unit. Ik had al een Chihiro Type 3, dus vrij blij dat ik nu ook een Type 1 heb.
Mooi dat hier binnenkort ook andere shooters ingaan

De cab werkt niet, en het lijkt me duidelijk waarom, zonder chassis. Dat wordt dus even het eerste wat geregeld moet worden (vervangende monitor is inmiddels al onderweg).