Sexy time container
Re: Sexy time container
Jinxz wrote:Da Dude wrote:Zit er trouwens een groot verschil in prijs tussen die vewlix L en daimond?
Zo rond de 700 euro.
Dus als ik 700 bijbetaal, ruil je ze om ;-P
Da Dude wrote:Dus als ik 700 bijbetaal, ruil je ze om ;-P
Dat denk ik niet, want de Diamond op de foto's heb ik van Chris gekocht

Heb de meeste cabs ook van dichtbij mogen bekijken, en manmanmanman.. beter gaat het niet worden. De Taiko no Tatsujin ook.. met twee man de muziek van Mario Bros meetrommelen? Dat is gewoon instant nerdgasm

Da Dude wrote:Goed bezig Arjan. Voor thuis?
Thanks man. Ja, voor thuis. Kon al die galerij foto's van vewlix eigenaren niet meer aan

Een andere cab die ik heb mogen importeren is Taiko no Tatsujin 13.
Ik ben echt full-retard als het (o.a.) gaat om rhythm games
Maar nu ik het stiekem zonder toeschouwers kan proberen moet ik toegeven dat Taiko echt gruwelijk gaaf is

Ik ben echt full-retard als het (o.a.) gaat om rhythm games

Sexy time container
Bizarre kast hoor!! Dit soort cabs ben ik nog niet ergens tegen gekomen in NL. Kan me bijna niet voorstellen dat zo'n huge cab bij iemand thuis staat
. Lijkt me ook wel leuk om een keer te proberen

In Japan iemand helemaal los zien gaan op zo'n kast...echt geweldig!
iD8, *kwijl* Die hoop ik ooit eens te kunnen spelen 
Die Taiko drum cab is ook echt gigantisch en een super toffe game. Ik heb de skere DS-versie gekocht nadat ik op Animecon het had gespeeld.

Die Taiko drum cab is ook echt gigantisch en een super toffe game. Ik heb de skere DS-versie gekocht nadat ik op Animecon het had gespeeld.

Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Geweldig, helemaal compleet ook, incl de vlaggetjes etc.
Ik heb ze gezien op die cabs. Echt helemaal los gaan Japanners (en DEXX) op Muziek cabs. Ik vind het knap. Doe het ze niet na.
Ik heb het geprobeerd.
Ik heb ze gezien op die cabs. Echt helemaal los gaan Japanners (en DEXX) op Muziek cabs. Ik vind het knap. Doe het ze niet na.
Ik heb het geprobeerd.

- Beatmaster-P
- Active Level:
Je zou het bijna allemaal zelf houden:)
Te gek die caba zeg vooral die drum cab lijkt me cool om eens goed op los te gaan.
Te gek die caba zeg vooral die drum cab lijkt me cool om eens goed op los te gaan.
Holy shit, dat een Taiko no Tatsujin- cab ooit nog eens de Nederlandse grond zou aanraken is vrij uniek.
S-E-G-A 

Wow , die witte Vewlix is echt mooi zeg!
Veel plezier er mee Cageman!
R2-2D wrote:Wow , die witte Vewlix is echt mooi zeg!
Thanks!!
Die Dia is echt een parel. Wss de makkelijkste cab om goedkeuring bij de vrouw voor te krijgen 
Ondertussen heb ik ook een stel foto's van de Initial D8 genomen. Kost wat maar dan heb je wat

Ondertussen heb ik ook een stel foto's van de Initial D8 genomen. Kost wat maar dan heb je wat

Wat een absurd cool ding man. Niet normaal.
- Trailblazer
- Active Level:
Eye candy, hoe vet! Denk dat het ook zal spelen als een malle!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Da Dude wrote:Schitterende cab. Wilde Arjan die niet ook erbij?
Ik zei 'm al dat de kleur van de speakers perfect past bij de kleur van de Dia maar dat argument was gek genoeg niet sterk genoeg

- sombetzki
- Active Level:
Bizar ook dat zo'n nieuwe cab gewoon geimporteerd kan worden. Hoe oud is deze? Vorig jaar pas uitgekomen toch?
wonderful machine ID8.....
seems great Taiko no Tatsujin too....

seems great Taiko no Tatsujin too....

sombetzki wrote:Bizar ook dat zo'n nieuwe cab gewoon geimporteerd kan worden. Hoe oud is deze? Vorig jaar pas uitgekomen toch?
Hoezo, is toch gewoon commercie? Ook japanners verkopen graag in het buitenland

waiwainl wrote:Ook japanners verkopen graag in het buitenland :mrgreen:
Vertel dat aan de lui op Yahoo auctions.
sombetzki wrote:Bizar ook dat zo'n nieuwe cab gewoon geimporteerd kan worden. Hoe oud is deze? Vorig jaar pas uitgekomen toch?
De cab is inderdaad uit 2014. Ziekelijk nieuwe stuff inderdaad.
Maar inderdaad zoals Waiwainl al zegt is het pure commercie. Ik zou 'm graag willen houden maar hij was pre-ordered