Zo na afgelopen zaterdag maar weer eens bezig geweest de gameroom af te ronden. Nog even kort het verhaal tot nu toe:
Ik ging samenwonen en begon een jaar of 6 geleden in de woonkamer. Lekker, cabs staan altijd in de buurt dus krijgen veel playtime:

Op den duur ga je steeds meer zooi verzamelen en moet je blijkbaar ook een keer een huis kopen. Natuurlijk krijg je in het nieuwe huis wel een dedicated kamer om je hobbyspul kwijt te kunnen, maar je word uiteraard wel direct verbannen naar de bovenverdieping:

Uiteraard heb ik destijds de grootste kamer gepakt die over was, maar nu is het zover dat in het voorjaar versterking wordt verwacht en daarvoor is natuurlijk alleen het beste (lees: grootste) goed genoeg! We zijn nu dus op het punt beland dat ik op het eindstation zit: de zolder. Gelukkig hadden we nog tijd om de zolder eerst op te pimpen voordat we aan de babykamer zijn begonnen. Je moet af en toe toch op je strepen gaan staan en je prioriteiten stellen

. Verhuizen van alle cap was weer een drama, 1 voordeel is dat ik niet hoger kan dus alles is nu here to stay. Toen ik laatst op de verzamelbeurs in Utrecht was stond daar ook een knakker met LED strips, dus heb ik nu uiteindelijk ook de sfeerverlichting erin zitten.
Hier een crappy iphone filmpje, ik moet zeggen dat ik ondanks de schuine wanden uiteindelijk wel blij ben met de zolder. Echt een relaxte stek, de sfeer is weer goed voor elkaar en nu maar eens kijken of en wat er nog bij kan:
http://www.youtube.com/watch?v=JxRFIooK ... e=youtu.bePS: ik kom er met die blacklight LED's net pas achter dat de stickers aan de zijkant van de NAC blacklight stickers zijn! Cool!