Hey Erik mss kunnen we die games idd samen bestellen. lijkt me ideaal. Ik heb al een Europese account "Psykick" en heb een Japanse erbij genomen ( voorlopig gewoon gratis ) om idd demos eerder te kunnen spelen en er wat games zijn die je hier niet kunt downloaden. Je kan toch gewoon switchen van account, dus dat is gewoon ideaal en het kost je eigenlijk niets extras, tenzij ik met de Japanse games die ik heb online tegen iemand wil spelen, maar dat zal niet zo snel gebeuren.
Anyway heb ff de 360 op de vertical aangesloten en echt

wat was dat vet om te zien, echt helemaal perfect af te stellen op je scherm en Arcadeperfect, ik zou bijna zeggen nog beter. Ik heb er weinig over gehoord, maar wat is die Raiden IV een waanzinnig vette shooter, echt supergaaf. En die Raiden Fighters Aces ook megacool met enorm veel tweaks om hem qua scanlines en smoothening helemaal arcadeperfect kan maken. Die Japanners die weten tenminste hoe het moet. Voor iemand met een Vertical cab en Tri Sync is een Japanse 360 echt een must. Voor relatief zo weinig geld echt de vetste games op je beeldbuis hehehe!
Btw jullie moeten ook eens Soldner X voor de PS3 eens checken, die is ook BRUUT! Wat een sleeperhit is dat. Zien is geloven en vooral nu met die schmup gekte hierzo kan die echt niet missen in je collectie. Ik heb er weer helemaal zin an jongens, ben er echt helemaal vrolijk van geworden vanavond!
Laterz!