Almighty's 'New playground'

Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
Post Reply
ckong

Post by ckong » Mon Dec 22, 2008 18:24

Ziet er goed uit hoor, maar ik dacht dat de 360 een HDMI uitgang heeft in plaats van een ingang! :shock:

Wat moet je met een ingang, het is een uitgang die je hebben wil :wink:

Weet je zo welke SHMUP's er uit zijn voor de jap 360. Ik heb zelf al Raiden Fighters Aces gekocht, en Raiden IV en Otomediusu ken ik ook. Maar welke zijn er nu meer uit, inclusief Live?
almighty

Post by almighty » Mon Dec 22, 2008 19:02

Bedoelde ook uitgang wijsneus :wink:

Raiden IV, The Castle of Shikigami III / Shikigami No Shiro III , DoDonPachi Daioujou Black Label Extra , Shooting Love, 200X , Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi Extra en Death Smiles.

Op xbox live even gekeken maar nog niet echt wat gevonden op RE5 na dan maar moet dan eerst gold member zijn :twisted:
Last edited by almighty on Mon Dec 22, 2008 19:20, edited 2 times in total.
almighty

Post by almighty » Mon Dec 22, 2008 19:14

zojuist besteld voordat ze zijn uitverkocht:

Shooting Love, 200X
Image
DoDonPachi Daioujou Black Label Extra
Image
Helaas is 'Death Smiles' (nog)niet te bestellen.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Mon Dec 22, 2008 19:43

Kan je er nog eentje bijbestellen, dan doe ik wel mee, scheelt toch in de verzending enzo toch ;)

Btw hoe heb je je account aangemaakt? Als je een account aanmaakt via de 360 zelf krijg je altijd een maand gold er gratis bij hehe, moet je ook ff weten ;)
Grewoon zeggen dat je geen gold wilt en dan krijg je altijd ter introductie een maand proberen.
almighty

Post by almighty » Mon Dec 22, 2008 19:53

Psykick wrote:Kan je er nog eentje bijbestellen, dan doe ik wel mee, scheelt toch in de verzending enzo toch ;)

Btw hoe heb je je account aangemaakt? Als je een account aanmaakt via de 360 zelf krijg je altijd een maand gold er gratis bij hehe, moet je ook ff weten ;)
Grewoon zeggen dat je geen gold wilt en dan krijg je altijd ter introductie een maand proberen.

Heb de order al betaald incl shipping dus helaas niet meer mogelijk Hassan.(of ik moet even contact opnemen met play-asia), maar deze games zijn nog niet uit en worden 1Q van 2009 verwacht.
Misschien bij een volgede order?en denk dat Erik misschien ook wel mee wil doen.
Heb het account aangemaakt via de 360 en waarschijnlijk dan iets verkeerd gedaan.Zal je trouwens straks even toevoegen.
ckong

Post by ckong » Mon Dec 22, 2008 21:03

Almighty, Psykick, ik weet dat je met een japanse 360 toch de mogelijkheid hebt om een europese live account aan te maken. Wat hebben jullie gedaan: een Jap Live account of een Europese account? En waar is jullie keuze op gebaseerd?
almighty

Post by almighty » Tue Dec 23, 2008 00:12

pooyan wrote:Almighty, Psykick, ik weet dat je met een japanse 360 toch de mogelijkheid hebt om een europese live account aan te maken. Wat hebben jullie gedaan: een Jap Live account of een Europese account? En waar is jullie keuze op gebaseerd?

Ik heb een japans account aangemaakt en de link gebruikt die jij ergens hier in de gallerij gepost had.
Ook heb je volgens mij met een europees account geen toegang tot demo's die eerder op xbl japan staan.(RE5,etc.)
En je kunt ook planes kopen voor Raiden IV maar volgens mij ook alleen met een jap account.

Zojuist 'Otomedius Gorgeous' uitgespeeld en das wel jammer...
:cry:

http://www.youtube.com/watch?v=ll7h9PRUwHQ
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 23, 2008 00:56

Hey Erik mss kunnen we die games idd samen bestellen. lijkt me ideaal. Ik heb al een Europese account "Psykick" en heb een Japanse erbij genomen ( voorlopig gewoon gratis ) om idd demos eerder te kunnen spelen en er wat games zijn die je hier niet kunt downloaden. Je kan toch gewoon switchen van account, dus dat is gewoon ideaal en het kost je eigenlijk niets extras, tenzij ik met de Japanse games die ik heb online tegen iemand wil spelen, maar dat zal niet zo snel gebeuren.
Anyway heb ff de 360 op de vertical aangesloten en echt :shock: :shock: wat was dat vet om te zien, echt helemaal perfect af te stellen op je scherm en Arcadeperfect, ik zou bijna zeggen nog beter. Ik heb er weinig over gehoord, maar wat is die Raiden IV een waanzinnig vette shooter, echt supergaaf. En die Raiden Fighters Aces ook megacool met enorm veel tweaks om hem qua scanlines en smoothening helemaal arcadeperfect kan maken. Die Japanners die weten tenminste hoe het moet. Voor iemand met een Vertical cab en Tri Sync is een Japanse 360 echt een must. Voor relatief zo weinig geld echt de vetste games op je beeldbuis hehehe!

Btw jullie moeten ook eens Soldner X voor de PS3 eens checken, die is ook BRUUT! Wat een sleeperhit is dat. Zien is geloven en vooral nu met die schmup gekte hierzo kan die echt niet missen in je collectie. Ik heb er weer helemaal zin an jongens, ben er echt helemaal vrolijk van geworden vanavond!

Laterz!
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Dec 23, 2008 00:58

Btw ik vind Otomedius errrug tegenvallen, was ik nog helemaal vergeten te melden, erg mooi, maar zo traag als dikke stront, speelt niet lekker en gaat mss zelfs de verkoop in :cry:
Er is toch meer dan genoeg te spelen!
almighty

Post by almighty » Tue Dec 23, 2008 08:08

Btw ik vind Otomedius errrug tegenvallen, was ik nog helemaal vergeten te melden, erg mooi, maar zo traag als dikke stront, speelt niet lekker en gaat mss zelfs de verkoop in
Er is toch meer dan genoeg te spelen!

Valt wel mee eigenlijk maar echt een snelle shooter is het niet nee.
Game hou ik zeker ondanks dat hij mij te makkelijk is en vrij kort.

Soldner X voor de PS3 eens checken

PS3 heb ik niet en zal ook nooit komen, op een of andere manier heb ik niks met dat apparaat.Sony was gisteren trouwens nog bij rader en was nou niet echt bepaald positief het schijnt dat de blue-ray lens veel gezeik geeft etc. op langer termijn.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Tue Dec 23, 2008 09:32

pooyan wrote:Weet je zo welke SHMUP's er uit zijn voor de jap 360. Ik heb zelf al Raiden Fighters Aces gekocht, en Raiden IV en Otomediusu ken ik ook. Maar welke zijn er nu meer uit, inclusief Live?

http://kotaku.com/5103945/damn-the-xbox ... -of-shmups

echter niet helemaal complete lijst, zoals je in de comments kunt lezen...
ckong

Post by ckong » Tue Dec 23, 2008 20:50

Psykick wrote:
Btw jullie moeten ook eens Soldner X voor de PS3 eens checken, die is ook BRUUT! Wat een sleeperhit is dat. Zien is geloven en vooral nu met die schmup gekte hierzo kan die echt niet missen in je collectie. Ik heb er weer helemaal zin an jongens, ben er echt helemaal vrolijk van geworden vanavond!

Laterz!

Gaaf man, die XBOX 360 komt zeker binnenkort ook in mijn kast te hangen. Ik heb geen PS3, maar heb wel de PC uitvoering van SöldnerX. Kan ik dus ook mooi aan de tri-sync hangen, of aan de Philips VGA arcade monitor.
almighty

Post by almighty » Tue Dec 30, 2008 08:11

Nog niet uit maar wel besteld en voor de prijs kon ik het niet laten:
Image
All the favorites are here including Sonic The Hedgehog, titles from the Phantasy Starâ„¢ series, as well as three titles from the Streets of Rageâ„¢ series, to name a few
Unlock arcade games and interviews with the original game developers as you earn Achievements on the Xbox 360®
The classic 2D style never looked so good! Each of the titles has been converted to hi-def (720p) and will be a blast to play using the intuitive controls of the Xbox 360®

Image
Image
games die op deze collectie staan zijn:

Alex Kidd in the Enchanted Castle
Alien Storm
Altered Beast
Beyond Oasis
Bonanza Bros.
Columns
Comix Zone
Decap Attack starring Chuck D. Head
Dr. Robotnik's MBM
Dynamite Headdy
Ecco the Dolphin
Ecco II: The Tides of Time
E-SWAT
Fatal Labyrinth
Flicky
Gain Ground
Golden Axe I
Golden Axe II
Golden Axe III
Kid Chameleon
Phantasy Star II
Phantasy Star III: Generations of Doom
Phantasy Star IV: The End of the Millennium
Ristar
Shining in the Darkness
Shining Force
Shining Force 2
Shinobi III: Return of the Ninja Master
Sonic 3D Blast
Sonic and Knuckles
Sonic Spinball
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Sonic the Hedgehog 3
Streets of Rage
Streets of Rage 2
Streets of Rage 3
Super Thunder Blade
Vectorman
Vectorman 2
almighty

Post by almighty » Tue Dec 30, 2008 17:40

altijd leuk 8)
Image
Image
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Dec 30, 2008 20:07

almighty wrote:Nog niet uit maar wel besteld en voor de prijs kon ik het niet laten:
Image
All the favorites are here including Sonic The Hedgehog, titles from the Phantasy Starâ„¢ series, as well as three titles from the Streets of Rageâ„¢ series, to name a few
Unlock arcade games and interviews with the original game developers as you earn Achievements on the Xbox 360®
The classic 2D style never looked so good! Each of the titles has been converted to hi-def (720p) and will be a blast to play using the intuitive controls of the Xbox 360®

Image
Image
games die op deze collectie staan zijn:

Alex Kidd in the Enchanted Castle
Alien Storm
Altered Beast
Beyond Oasis
Bonanza Bros.
Columns
Comix Zone
Decap Attack starring Chuck D. Head
Dr. Robotnik's MBM
Dynamite Headdy
Ecco the Dolphin
Ecco II: The Tides of Time
E-SWAT
Fatal Labyrinth
Flicky
Gain Ground
Golden Axe I
Golden Axe II
Golden Axe III
Kid Chameleon
Phantasy Star II
Phantasy Star III: Generations of Doom
Phantasy Star IV: The End of the Millennium
Ristar
Shining in the Darkness
Shining Force
Shining Force 2
Shinobi III: Return of the Ninja Master
Sonic 3D Blast
Sonic and Knuckles
Sonic Spinball
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Sonic the Hedgehog 3
Streets of Rage
Streets of Rage 2
Streets of Rage 3
Super Thunder Blade
Vectorman
Vectorman 2

NICE :) Ik heb deze ook al een tijdje in de peiling. Die ga ik ook zeker halen. Er staan weliswaar veel titels op die bijv al op XBLA te krijgen zijn, maar dit is in ieder geval een uiterst speelbaar schijfje!

Jij vermaakt je wel dus met je JPN 360 of niet Almighty ;)
almighty

Post by almighty » Tue Dec 30, 2008 22:47

Gameholic wrote:
Jij vermaakt je wel dus met je JPN 360 of niet Almighty ;)

Zeker weten 8)
Prijs is trouwens zeker o.k als je nagaat wat een paar van deze games kosten op xbl :wink:
almighty

Post by almighty » Sat Jan 03, 2009 13:06

Image
8)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Jan 03, 2009 14:57

Allebei uber, speel ze met plezier ;)
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Jan 04, 2009 17:36

Met name Raiden IV :) die is echt bruut ..
almighty

Post by almighty » Sun Jan 04, 2009 20:28

Raiden IV is zeker de betere game!
Valt me trouwens reuze mee het speelvlak op een 32inch lcd en alles is prima te zien.Na het beeld iets groter te hebben gemaakt en als er straks genoeg shmups zijn dan is het misschien wel een kleine gatate lcd waard.
Wombat
Active Level:
Active Level:

Post by Wombat » Mon Jan 05, 2009 11:24

Let wel: Raiden krijg je alleen getate als je een 4:3 resolutie hebt. Tenminste ik krijg met m'n 16:9 scherm de game niet getate alleen maar gespiegeld etc etc.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Mon Jan 05, 2009 19:22

klopt!
almighty

Post by almighty » Fri Jan 09, 2009 21:48

Om de collectie maar compleet te maken met shmups voor de 360 Ketsui ook maar besteld.
Image
Image
Februari wordt een mooie maand 8)
ckong

Post by ckong » Fri Jan 09, 2009 22:18

Is er al een release date bekend dan?
almighty

Post by almighty » Sat Jan 10, 2009 08:17

pooyan wrote:Is er al een release date bekend dan?

Volgens mij ook ergens in Februari, maar kan ik niet met zekerheid zeggen.
Post Reply