Ik wilde eigenlijk heel de Astro bij een spuiter die ik ken droppen, maar die heeft zeker dit jaar geen tijd meer hiervoor. Ik heb niet veel zin om dat ding maar in project-status te laten staan dus ik ben bij wijze van test zelf aan de slag gegaan.
De bezel, Control Panel en speaker plastic heb ik aangepakt. Het kost wat tijd en geduld om het goed te doen, maar het is eigenlijk super gelukt, mooie glossy glans, geen lelijke plekken/lopers/sinaasappelhuid en een mooi strak geheel.
Ik ga de rest van het cabinet ook aanpakken want ik heb er wel vertrouwen in dat ik het zelf heel mooi gespoten krijg.
Ik wilde vandaag eigenlijk heel t witte plastic om de monitor heen tot het control panel doen, maar mijn vrouw wilde de was ophangen in de garage dus ik moest hem weer even in elkaar zetten...

Mooie monitor van Has overgenomen, MS9 met een gloedjenieuw chassis, geen burn, onwijs mooi ding. Ook onwijs blij mee dat hasan me deze heeft gegund want in deze staat had ik hem zelf nooit gevonden.
Ben aan het twijfelen of ik deze in de NAC ga zetten of in de Cyberlead (heeft het slechtste scherm van de 2), of dat ik de NAC monitor overhang in de Cyberlead en dan deze in de NAC zet.

Cyberlead staat in ieder geval alvast op zijn plek (links), behalve de monitor hoeft daar niks meer aan te gebeuren.