Jullie gamerooms, collecties en aanwinsten.
-
almighty
Jammer genoeg vrij laat onvangen en moest weer betalen bij levering.
Jammer dat Play-Asia geen gift optie heeft want dit is wel balen zo...

-
Ken
- Active Level:

-
Hmm dat is toch wel apart, ik kreeg van de week ook een pakketje binnen van Play-Asia en had nergens last van.
-
Baki
- Active Level:

Het is gewoon random die checks van de douane, is helaas pech hebben almighty. Maar volgens mij importeer je net als ik vrij veel zelf en dan is de kans wel wat groter dat ze soms een pakketje onderscheppen.
Van mij hebben ze ooit eens een pakket met 6 AES games onderschept, dat was dus 125 euro bijbetalen. En dan nog was ik veel cheaper uit dus boeien

-
DNL
- Active Level:

Baki wrote:Het is gewoon random die checks van de douane, is helaas pech hebben almighty. Maar volgens mij importeer je net als ik vrij veel zelf en dan is de kans wel wat groter dat ze soms een pakketje onderscheppen.
Van mij hebben ze ooit eens een pakket met 6 AES games onderschept, dat was dus 125 euro bijbetalen. En dan nog was ik veel cheaper uit dus boeien

damn man deed t veel pijn? klote douane...

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
-
almighty
Tja opzich mag ik niet klagen.
Uiteindelijk was deze niet meer zo cheap als dat ik er nu uiteindelijk voor betaald heb maar ik heb hem nu en de game was zeker het wachten waard!
-
Baki
- Active Level:

nou DreamerNL het deed wel pijn maar ik hou er altijd rekening mee hoor. Het hoort er nu eenmaal bij. Als je de games dan eenmaal hebt en je hebt aan de AES cards geroken voor je ze in de Neo propt dan ben je zo high dat je die extra kosten alweer snel vergeet....ah the Neo gamers drugs, sniffin' tha cards

-
DNL
- Active Level:

Baki wrote:nou DreamerNL het deed wel pijn maar ik hou er altijd rekening mee hoor. Het hoort er nu eenmaal bij. Als je de games dan eenmaal hebt en je hebt aan de AES cards geroken voor je ze in de Neo propt dan ben je zo high dat je die extra kosten alweer snel vergeet....ah the Neo gamers drugs, sniffin' tha cards

ahahah
AINT IT SO! rock on hehe

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
-
almighty
-
ZiEk
- Active Level:

-
ahg Metroid Pinball, mad verslavende game. minstens een paar weken mee zoet geweest.
Zit nu veel Space Invaders Extreme te spelen op de ds, echt een aanrader.
-
almighty
ZiEk wrote:ahg Metroid Pinball, mad verslavende game. minstens een paar weken mee zoet geweest.
Zit nu veel Space Invaders Extreme te spelen op de ds, echt een aanrader.
Geweldige game alleen jammer dat m'n vriendin beslag heeft genomen van m'n ds hehe

-
ZiEk
- Active Level:

-
lol ja heb ik ook wellis last van.
nog wat geworden met die retro beurs ?
-
almighty
Gradius V (mint)
Gunstar Heroes (near mint)
Geen zin om een foto te maken dus...
-
almighty
-
ZiEk
- Active Level:

-
die ziet er echt leuk uit vooral met die pop erbij.
-
Metal Slut
Weer veel vette aanwinsten Mark, die box met die Shmup ziet er ook cool uit.. game ken ik ook niet, ennuh die Metroid Prime Pinball is wel de moeite waard? Er zwerft hier in huis ook ergens een DS rond.. vandaar.. met een rumble-pack erbij of niet?
-
legztec
- Active Level:

almighty wrote:Nog niet gespeeld maar dit lijkt me echt een brute shmup
Nooit geweten dat cave zulke goede games heeft uitgebracht
http://www.youtube.com/watch?v=6ej9wyqWiPQDie eindbazen zijn geweldig!!
Nu nog ff geduld...zucht...
Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit gehoord heb van:
Dodonpachi
Dangun feveron
Esprade
Guwange
Progear
Espgaluda
Ibara
en zo zijn er nog een aantal.
Cave heeft bijna alleen maar goede shmups. Zeker de moeite waard om ze eens te checken!
2d fighting rules
-
almighty
Metal Slut wrote:Weer veel vette aanwinsten Mark, die box met die Shmup ziet er ook cool uit.. game ken ik ook niet, ennuh die Metroid Prime Pinball is wel de moeite waard? Er zwerft hier in huis ook ergens een DS rond.. vandaar.. met een rumble-pack erbij of niet?
Die Metroid Prime Pinball is zeker een aanrader Ralph.
Mometeel is het een strijd tussen mij en m'n vriendin met de hoogste score hehe.

-
almighty
legztec wrote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit gehoord heb van:
Dodonpachi
Dangun feveron
Esprade
Guwange
Progear
Espgaluda
Ibara
en zo zijn er nog een aantal.
Cave heeft bijna alleen maar goede shmups. Zeker de moeite waard om ze eens te checken!
Nee erg he...
Eigenlijk speelde ik vroeger veel horizontale games en vertikale moest ik weinig van weten.
Ook was m'n eerdere games verzameling alleen maar pal en nu ik begonnen ben met import gaan er meerdere deuren voor me open
Nu schiet het lekker op met m'n shmup collectie en ben eigenlijk bezig om eerst de dc en ps2 enigzins compleet te maken.
-
ZiEk
- Active Level:

-
Batsugun en VASARA zijn ook coole shmups trouwens
-
Metal Slut
Hmm, zal hem eens van de week ofzo gaan halen, en die rumble-pack werkt dat nog een beetje op de DS?
-
almighty
ZiEk wrote:Batsugun en VASARA zijn ook coole shmups trouwens
Zijn wel aardig wat ik tot nu toe gezien heb maar is niet echt mijn stijl.
Espgaluda laat ik denk ook links liggen gezien de stijl van de game.
Dodonpachi en Mushihime sama vind ik toch wel een van de betere cave games.
-
Ken
- Active Level:

-
almighty wrote:Espgaluda laat ik denk ook links liggen gezien de stijl van de game.
CAVE games gaan niet om stijl, maar om gameplay en die van Espgaluda is de shit.
-
almighty
Ken wrote:almighty wrote:Espgaluda laat ik denk ook links liggen gezien de stijl van de game.
CAVE games gaan niet om stijl, maar om gameplay en die van Espgaluda is de shit.
Mischien dat de gameplay goed is maar wat ik van de game gezien heb zal ik zeker meer genieten van Mushihime sama en Dodonpachi.
Gewoon de levels mooier en het muziek.
Neh als er dan nog wat shmups op m'n lijstje staan dan zijn het zeker eerst Zero Gunner 2,Under Defeat en Border Down

-
almighty
Vandaag binnen
Ik kom deze dagen wel weer door hehe.