Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Nozomi heeft natuurlijk het voordeel dat 5 man ons het arcade gevoel wel heel erg geeft met het NGC.
Daardoor kennen steeds meer mensen elkaar persoonlijk, waardoor ze vaker op het forum zitten. Dat is toch wel uniek. Ik zit hier dagelijks even te kijken of er nog wat nieuws is. AO 1x per week in de gallery of sale topic
Maar ik dacht echt dat AO 3x zo drukbezocht was. niet goed opgelet.
offtopic'er dan dit al is: http://www.arcadebelgium.be/ vind ik een mooie nieuws pagina hebben over nieuwe cabs en games
Daardoor kennen steeds meer mensen elkaar persoonlijk, waardoor ze vaker op het forum zitten. Dat is toch wel uniek. Ik zit hier dagelijks even te kijken of er nog wat nieuws is. AO 1x per week in de gallery of sale topic
offtopic'er dan dit al is: http://www.arcadebelgium.be/ vind ik een mooie nieuws pagina hebben over nieuwe cabs en games
- Beatmaster-P
- Active Level:
sombetzki wrote:Volgens mij is het hier actiever;
Nozomi.nl:
Most users ever online was 56 on Sun Dec 15, 2013 4:15 pm
Arcadeotaku.com:
Most users ever online was 48 on March 14th, 2012, 10:36 pm
haha, lachen stuut, dit had ik niet eens gezien.. goed inzicht inderdaad..
OIIIIIIIO
- sombetzki
- Active Level:
Da Dude wrote:Nozomi heeft natuurlijk het voordeel dat 5 man ons het arcade gevoel wel heel erg geeft met het NGC.
+1
Hoewel je wel de bekende namen kent van AO (superpang, kern, idchappy, etc), "ken" je niemand.
Hier wel, dankzij de toppers achter het NGC. Maakt dit forum zoveel beter dan alle anderen!
Zonder het NGC had ik nooit geweten dat Hasan zo'n slechte verliezer is met Mario Kart

Zonder het NGC had ik nooit geweten dat Hasan zo'n slechte verliezer is met Mario Kart
En ik een potje Daytona speel tegen Chris, terwijl Chris ff tussen neus en lippen meldt dat hij met de NL kampioenschapen meedeed. rara, op welke plek eindigde ik. 1 of 2?
3e, want ik werd 1e 

Cageman wrote:3e, want ik werd 1e

sombetzki wrote:Hoewel je wel de bekende namen kent van AO (superpang, kern, idchappy, etc), "ken" je niemand.
Hier wel, dankzij de toppers achter het NGC. Maakt dit forum zoveel beter dan alle anderen!
Niet alleen dat, maar ik heb het gevoel dat je als nieuweling geen of nauwelijks contact krijgt met de gevestigde orde...het is een beetje een kliekje dat amper aandacht schenkt aan anderen.
Word ik toch wel heel vrolijk van als ik zo deze reacties lees
Dat is namelijk precies wat we altijd hebben gewild, een gezellige en hechte community. Het is al een vrij kleine community en vooral Arcade is iets wat je samen fysiek het beste kan beleven. De hobby is het leukst als je die kan delen met andere gelijkgestemden! Op naar een nieuw topjaar!
Nou is het natuurlijk ook zo dat wij goed voor onze gasten zorgen, daar hoort ook bij dat je je gasten natuurlijk niet in het gamen met de grond gelijk maakt, dat zou demotiverend kunnen werken voor een volgende keer. Vandaar dat het, net als met kinderen, vaak voorkomt dat je de gasten het gevoel moet geven dat ze echt goed zijn. Op die positieve energie kunnen ze weer een tijdje teren, mooi om te zien dat dat ook echt werkt
Ik noem voor de rest geen namen, maar dan begrijpen jullie wel een beetje waarom wij ons een beetje inhouden!

Nou is het natuurlijk ook zo dat wij goed voor onze gasten zorgen, daar hoort ook bij dat je je gasten natuurlijk niet in het gamen met de grond gelijk maakt, dat zou demotiverend kunnen werken voor een volgende keer. Vandaar dat het, net als met kinderen, vaak voorkomt dat je de gasten het gevoel moet geven dat ze echt goed zijn. Op die positieve energie kunnen ze weer een tijdje teren, mooi om te zien dat dat ook echt werkt

Ik noem voor de rest geen namen, maar dan begrijpen jullie wel een beetje waarom wij ons een beetje inhouden!
- sombetzki
- Active Level:
Whahahhahaa... en bedankt hè 
Ik zou zeggen, laat je gaan de 11e
Maar het is wel waar. Ik dacht eerst dat ik de enige idioot in het Noorden was met deze hobby en ondertussen ken ik mensen in de buurt die ook een tik van de arcade molen hebben gehad. Was zonder Nozomi niet gebeurd. Dank daarvoor

Maar het is wel waar. Ik dacht eerst dat ik de enige idioot in het Noorden was met deze hobby en ondertussen ken ik mensen in de buurt die ook een tik van de arcade molen hebben gehad. Was zonder Nozomi niet gebeurd. Dank daarvoor
sombetzki wrote:Whahahhahaa... en bedankt hè

Is voor ons ook erg leuk om te zien dat jullie in het Noorden zo'n leuk kliekje aan toffe lui hebben om de hobby mee te delen! Wij doen het altijd met veel plezier iig!
- Marcosan30
- Active Level:
Psykick wrote:sombetzki wrote:Whahahhahaa... en bedankt hè
![]()
Is voor ons ook erg leuk om te zien dat jullie in het Noorden zo'n leuk kliekje aan toffe lui hebben om de hobby mee te delen! Wij doen het altijd met veel plezier iig!
Kom dat zien de 11de CLASH OF THE TITANS!!!! Sombetski VS Psykick
Dit gaat episch worden

Dit keer geen kickboksen maar Mariokart

Ik zet mijn geld op Anton, tenzij hasan deze keer op de motor komt

Wat ik persoonlijk erg waardeer is de schat aan technische kennis die jullie hebben en de bereidheid deze te delen

Daarnaast vind ik het altijd vreselijk gezellig wanneer we weer richting NGC gaan, het is altijd net als schoolreis!!

- sombetzki
- Active Level:
Marcosan30 wrote:Daarnaast vind ik het altijd vreselijk gezellig wanneer we weer richting NGC gaan, het is altijd net als schoolreis!!
Terugreis vind ik het mooiste, je verstoppen achter de stoelen alsof je bent achtergebleven in het NGC

- Marcosan30
- Active Level:
Oh ik zie op de deelnemerslijst een lastminute aanmelding staan waardoor hasan het wel kan schudden de elfde.
Schijnt dat er iemand meedoet in een maïskolfpak uit sexy parodius.

Schijnt dat er iemand meedoet in een maïskolfpak uit sexy parodius.

Hahahaha!! "Ga maar gewoon in de hoek staan, komt helemaal goed" *krijgt vervolgens Monsanto Maiskolf rectaal ingebracht*
- Marcosan30
- Active Level:
Whahahahahaha
Mart moet zijn eigen winkeltje beginnen met walktrough guides, dan is hij binnenkort rijk

Mart moet zijn eigen winkeltje beginnen met walktrough guides, dan is hij binnenkort rijk

- Dr Doggystyle
- Active Level:
vandaag een paar persoonlijk gesigneerde foto's van Daniel Pesina (die onder andere Johnny cage, scorpion etc speelde in de MK1 en MK2 games) binnen gekregen.
Eentje voor Steve (de belgische MK Kollector)

Eentje voor Jasper (ook net als ik een NL MK Kollector)

Eentje voor Joe (een hele grote MK Kollector uit de US)

en uiteraard voor mezelf :

we zijn er met zn allen heel erg blij mee
Eentje voor Steve (de belgische MK Kollector)

Eentje voor Jasper (ook net als ik een NL MK Kollector)

Eentje voor Joe (een hele grote MK Kollector uit de US)

en uiteraard voor mezelf :

we zijn er met zn allen heel erg blij mee
- Marcosan30
- Active Level:
Zo je bent mortal kombat fan of je bent het niet
Mooie aanwinst man en wat vriendelijk van je dat je ook aan de andere collecters denkt.
Moest vroeger altijd vreselijk lachen bij de credits, dat hij zoveel verschillende characters was.
Mijn scherpe oog zag trouwens wel dat er een naam ontbrak bij het lijstje characters op een van de foto's.
ik mis noob saibot (was toch ookal in mk2 te bekennen? hoewel ik natuurlijk weet dat de naam voot Tobias boon staat)
Maar prachtige aanwinst kerel, congrats

Mooie aanwinst man en wat vriendelijk van je dat je ook aan de andere collecters denkt.
Moest vroeger altijd vreselijk lachen bij de credits, dat hij zoveel verschillende characters was.
Mijn scherpe oog zag trouwens wel dat er een naam ontbrak bij het lijstje characters op een van de foto's.
ik mis noob saibot (was toch ookal in mk2 te bekennen? hoewel ik natuurlijk weet dat de naam voot Tobias boon staat)
Maar prachtige aanwinst kerel, congrats

- Dr Doggystyle
- Active Level:
dank jullie wel. Da Dude & lorre001
@Marcosan30
thx
ik verzamel met diegene voor wie ik het ook geregeld heb MK items.
Ben al een keer bij die van NL en BE thuis geweest, leuk om hun collectie ook te zien.
Die van de US heb ik heel goed contact mee, maar daar ben ik nog niet geweest.
Hij had echt veel van MK maar alle leuke dingen van zijn collectie heb ik nu.
Eind jan of feb komen die van NL en BE een keer langs om mijn MK museum te bewonderen.
we gaan uiteraard ff op mn MK1 kast MK2 spelen
Dat klopt wat je zegt, hij was ook noob, ze deden het een keer opnemen met scorpion en toen deden ze alleen kleurtje veranderen.
@Marcosan30
thx

ik verzamel met diegene voor wie ik het ook geregeld heb MK items.
Ben al een keer bij die van NL en BE thuis geweest, leuk om hun collectie ook te zien.
Die van de US heb ik heel goed contact mee, maar daar ben ik nog niet geweest.
Hij had echt veel van MK maar alle leuke dingen van zijn collectie heb ik nu.
Eind jan of feb komen die van NL en BE een keer langs om mijn MK museum te bewonderen.
we gaan uiteraard ff op mn MK1 kast MK2 spelen

Dat klopt wat je zegt, hij was ook noob, ze deden het een keer opnemen met scorpion en toen deden ze alleen kleurtje veranderen.
- Marcosan30
- Active Level:
Dat klopt wat je zegt, hij was ook noob, ze deden het een keer opnemen met scorpion en toen deden ze alleen kleurtje veranderen.[/quote]
Whahahahahaha wat een luie bastaards waren dat vroeger die Ed Boon en John Tobias. Zou wel supertof zijn om hun een keer te ontmoeten, ze kunnen je museum vast waarderen!
Toch wel supercool als je kunt zeggen dat je scorpion bent (hoewel ik ben zelf altijd meer een sub-zero man geweest
)
Whahahahahaha wat een luie bastaards waren dat vroeger die Ed Boon en John Tobias. Zou wel supertof zijn om hun een keer te ontmoeten, ze kunnen je museum vast waarderen!
Toch wel supercool als je kunt zeggen dat je scorpion bent (hoewel ik ben zelf altijd meer een sub-zero man geweest

Bleek dat ze scorpion in de game altijd iets beter maakte omdat 1 van de bedenkers/programmeurs hem als favoriet had. maarja, wie dat was weet ik dan niet meer. Jullie vast wel.
- Dr Doggystyle
- Active Level:
hahahah idd het was lekker makkelijk om alleen een kleurtje te veranderen.
Zelfde deden ze mileena (paars), kitana (blauw) en jade (groen).
zou zeker wel tof zijn om ze een keer te ontmoeten, heb ze al een keer gespammed op twitter, maar nooit een reactie gehad, ja ik ben niet de enige die ze spammed haha.
Heb wel eens een reactie gehad van Hans Lo en Hector Sanchez, beide hebben gewerkt aan de laatste mortal kombat game, zij gingen het in diverse landen promoten zeg maar.
klopt wat je zegt Da Dude, Ed Boon's favo character is Scorpion.
Als Scorpion in de laatste Mortal Kombat begint komt ie aan en zegt ie Vengeance will be mine.
Dat heeft Ed Boon ingesproken, en volgens mij Get Over Here ook.
Zelfde deden ze mileena (paars), kitana (blauw) en jade (groen).
zou zeker wel tof zijn om ze een keer te ontmoeten, heb ze al een keer gespammed op twitter, maar nooit een reactie gehad, ja ik ben niet de enige die ze spammed haha.
Heb wel eens een reactie gehad van Hans Lo en Hector Sanchez, beide hebben gewerkt aan de laatste mortal kombat game, zij gingen het in diverse landen promoten zeg maar.
klopt wat je zegt Da Dude, Ed Boon's favo character is Scorpion.
Als Scorpion in de laatste Mortal Kombat begint komt ie aan en zegt ie Vengeance will be mine.
Dat heeft Ed Boon ingesproken, en volgens mij Get Over Here ook.