Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
- Beatmaster-P
- Active Level:
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
haha top,
maar waar heb je die staan dan in je huis?
maar waar heb je die staan dan in je huis?
OIIIIIIIO
Ziet er goed uit, Michel. Briljante aankoop, kan niet anders zeggen. Heeeeel veel plezier gewenst!
- Marcosan30
- Active Level:
Mooi zeg kerel, vooral die originele topper is gaaf!

Zeer mooie cab Michelze! Veel plezier 

ik had je al gesproken, maar nogmaals wat een vette unit is dit toch! Veel plezier ermee!!
gister in de post gehad
leuk voor de collectie

- Beatmaster-P
- Active Level:
George's masterpiece op Blu...
voor de rest Mastercard..
voor de rest Mastercard..
OIIIIIIIO
We moeten toch eens een topic starten met als onderwerp: "Waarom houden zoveel gamers van zombie's en metal?".
Heb je geen topic voor nodig. Heel simpel eigenlijk; de meeste gamers hebben smaak 

Smaken verschillen, gelukkig 

- sombetzki
- Active Level:
Cageman wrote:Smaken verschillen, gelukkig
Ook echt... Die zombies kan ik nog wel in komen, maar metal... nope...
nee geen metal aub
Starquest, hadden we thuis ook.
Spacequest, dat is een tijd terug. Cool man. Ben jij zo'n kleine soldaatjes fan? 

nee dat niet zo , maar meer van heel veel retro (games, films, bordspellen en toys) Dus als iemand nog een M.A.S.K. Switchblade in doos te koop heeft?
Hey,
Die heb ik ook nog thuis. Geweldig spel.
Samen met Heroquest en de allernieuwste Spacehulk.
Alle andere heb ik verkocht (incl mijn legers) voor mijn Arcade cab. Nog geen spijt van hahahaha, maar die 3 games gaan niet weg. Veel te leuk om met mijn kids mee te spelen.
Ik heb nog de doos Ridderstrijd, intresse???
Die heb ik ook nog thuis. Geweldig spel.
Samen met Heroquest en de allernieuwste Spacehulk.
Alle andere heb ik verkocht (incl mijn legers) voor mijn Arcade cab. Nog geen spijt van hahahaha, maar die 3 games gaan niet weg. Veel te leuk om met mijn kids mee te spelen.
Ik heb nog de doos Ridderstrijd, intresse???
Heb ik al.
Heb bijna alle toffe bordspellen uit die tijd nu compleet, incl de oude generatie Games Workshop games. Uiteraard heb ik destijds ook die nieuwe Space Hulk gekocht. Tijdje geleden weer herintreding gedaan in de hobby maar duik toch liever in de arcade wereld.
Heb bijna alle toffe bordspellen uit die tijd nu compleet, incl de oude generatie Games Workshop games. Uiteraard heb ik destijds ook die nieuwe Space Hulk gekocht. Tijdje geleden weer herintreding gedaan in de hobby maar duik toch liever in de arcade wereld.
Ik had toen ook de Adv. Heroquest, Adv. Space Crusade, Tyranic Attack, Necromunda, Gorka Morka, oude Space Hulk, etc. etc. En die brachten een bak geld op!!!
Ik heb nog een oude game zonder handleiding. De verborgen Tempel. Heb jij die ook, kun je evt de handleiding mailen?
Ik heb nog een oude game zonder handleiding. De verborgen Tempel. Heb jij die ook, kun je evt de handleiding mailen?
Da Dude wrote:Ik had toen ook de Adv. Heroquest, Adv. Space Crusade, Tyranic Attack, Necromunda, Gorka Morka, oude Space Hulk, etc. etc. En die brachten een bak geld op!!!
Verborgen Tempel heb ik idd. Zal de handleiding even opsnorren (en scannen)
Heb je Vuurbal Eiland? die zoek ik nog
Milspex wrote:nee dat niet zo , maar meer van heel veel retro (games, films, bordspellen en toys) Dus als iemand nog een M.A.S.K. Switchblade in doos te koop heeft?
Geen Switchblade, maar wel ongeveer 90% van M.A.S.K. en G1 Transformers wat is uitgebracht...ben eigenlijk van plan om alles te verkopen. Interesse???