Gaaf man, goed gelukt!!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Naomi Universal restauratie project - MonsutÄte
Re: Naomi Universal restauratie project - MonsutÄte
Vet!!
Maar hoe ziet ie er nou uit in tate?!
Maar hoe ziet ie er nou uit in tate?!
En jawel, het einde van een tijdperk is gekomen, het project is af en weg... Na bijna 4,5 jaar klussen is het eindelijk gelukt om de kast naar tevredenheid op te knappen. Het was een leerzaam project met vallen en opstaan en ondanks dat de plannen meerdere malen gewijzigd zijn is het wel gelukt iets fatsoenlijks neer te zetten. Daarom is nu toch echt het moment gekomen om afscheid te nemen. De nodige traanjes zijn gelaten, mooie woorden gesproken maar de toekomst voor Monsutate is alleen maar positief. Ik hoop dat hij het naar zijn zin zal hebben bij zijn nieuwe baasje.

Wij zullen je missen Monsutate!

Wij zullen je missen Monsutate!

mooie woorden.
Maaarrreee 4 jaar klussen om hem te verkopen. Heb je er wel nog zelf even van kunnen genieten???
Maaarrreee 4 jaar klussen om hem te verkopen. Heb je er wel nog zelf even van kunnen genieten???
Uiteraard. Veel van de opknap activiteiten waren cosmetisch. Toen het systeem werkte uiteraard lekker button bashen. Maar ja net als met vrouwen, je hebt er nooit genoeg aan 1 dus ik moest mijn andere kast ook wat liefde geven af en toe.
Netjes man!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk