Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
OHHHHHHHHHHHHH, Dat is wel een hele mooie. De Daimond toch?
Zo vet, ik zou mijn VewlixL nog wel eens willen upgraden naar die.
Zo vet, ik zou mijn VewlixL nog wel eens willen upgraden naar die.
- Dr Doggystyle
- Active Level:
Dat is wel heel gaaf. Gewoon een nieuweDr Doggystyle wrote: ↑Thu Jan 30, 2020 21:58thanks man
idd de Diamond en helemaal brand spanking new uit de doos

- Dr Doggystyle
- Active Level:
ja man zonder vlekken van een ander
en er zit ook een hyperspin setup in met zoveel spellen dat ik geen eens weet wat ik moet spelen.
gelukkig ook mk en tekken maar af en toe een old skool is ook weer leuk.
heb nu een custom made paneeltje dankzij Freddy met usb poorten voor de keyboard / muis en extra arcade stick en volume controle en aan uit knop voor de pc. van het weekend maar monteren en foto's delen

gelukkig ook mk en tekken maar af en toe een old skool is ook weer leuk.
heb nu een custom made paneeltje dankzij Freddy met usb poorten voor de keyboard / muis en extra arcade stick en volume controle en aan uit knop voor de pc. van het weekend maar monteren en foto's delen
Mooie Diamond Black man!
prachtig! die staat ook nog op mijn lijst. mag ik vragen waar je zo'n cab kunt kopen?

- Dr Doggystyle
- Active Level:
@waiwainl
thanks man is toch uiteindelijk deze geworden en niet die blauwe waar je mee had geholpen
@lorre001
thx Hasan heeft dit mogelijk gemaakt voor mij
thanks man is toch uiteindelijk deze geworden en niet die blauwe waar je mee had geholpen

@lorre001
thx Hasan heeft dit mogelijk gemaakt voor mij
- Marcosan30
- Active Level:
Wow dr doggystyle, dat is nog eens een mooie vewlix!!!!
Veel gameplezier. Als ik meer ruimte had, zou ik ook voor een diamond gaan (Dan het liefst een oranje)
Veel gameplezier. Als ik meer ruimte had, zou ik ook voor een diamond gaan (Dan het liefst een oranje)

- Dr Doggystyle
- Active Level:
dank je wel Marcosan30
ben er heel erg blij mee.
Heb inmiddels een extra paneeltje laten maken door Akuma2000 voor USB poorten zodat ik makkelijk een toetsenbordje en muis kan aansluiten en ook een extra joystick of arcadestick
en sinds gisteren heb ik de Tekken 7 artwork binnen.
zou het liefst uiteraard Mortal Kombat artwork willen hebben maar dat zou iemand custom moeten maken.
ben er heel erg blij mee.
Heb inmiddels een extra paneeltje laten maken door Akuma2000 voor USB poorten zodat ik makkelijk een toetsenbordje en muis kan aansluiten en ook een extra joystick of arcadestick
en sinds gisteren heb ik de Tekken 7 artwork binnen.
zou het liefst uiteraard Mortal Kombat artwork willen hebben maar dat zou iemand custom moeten maken.
- d
- Active Level:
Hahahaha, jezus!
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
ik weet niet eens waar ik moet beginnen over die badeend.....
Wel een must have voor de echte fan

Wel een must have voor de echte fan

Hahahahaha ik ga stuk :d
Cool! Ik zit nu te wachten op de Metal Gear eendjes die ze willen gaan uitbrengen.
De mijne is "speciaal"

Vizier is blanco, hoort zwart te zijn.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ha ha ha! Mijn Blanka is ook niet perfect, hij heeft wat beschadigingen/ imperfecties, de Ray Stanz Ghostbuster van m'n zoontje is daarentegen wel perfect.
HAHAHAHAHHA geweldig die bad eendjes
De mijne is verder ook perfect behalve kleurloos vizier. Alle andere die ik heb gezien waren wel goed. I got teh rarez

Even geen foto maar een originele rgb scart voor gamecube 

Zo na een hele lange tijd hier weg te zijn geweest. Andere zaken kwamen op het pad.
Van de week was het eindelijk zover dat ik een arcade kast kon aanschaffen. Met Sp33dFr34k overlegd hij is namelijk mijn adviseur.
Een Sega Astro City zou voor mij een goede keuze zijn.
Toen ik dat wist met Rklok contact opgenomen en hij had er eentje staan. Paar berichten over en weer en waren eruit. Heb mij een Astro City gekocht. Dat was op maandag en gisteren werd de kast geleverd op een pallet, Goed verpakt ook.
Onderstaand de foto's. Kan alleen nog niet testen wat heb nog geen stepdown converter en een moederbord. Maar daar komt Sp33dFr34k mij van het weekend mee helpen. Heb wel al wat MVS spellen liggen die ik voorheen op mijn AES met converter speelde.
Zit wat burnin en wat een paar lichte vlekken op het scherm, maar zou zo goed als niet opvallen als hij eenmaal aanstaat.

Van de week was het eindelijk zover dat ik een arcade kast kon aanschaffen. Met Sp33dFr34k overlegd hij is namelijk mijn adviseur.

Een Sega Astro City zou voor mij een goede keuze zijn.
Toen ik dat wist met Rklok contact opgenomen en hij had er eentje staan. Paar berichten over en weer en waren eruit. Heb mij een Astro City gekocht. Dat was op maandag en gisteren werd de kast geleverd op een pallet, Goed verpakt ook.
Onderstaand de foto's. Kan alleen nog niet testen wat heb nog geen stepdown converter en een moederbord. Maar daar komt Sp33dFr34k mij van het weekend mee helpen. Heb wel al wat MVS spellen liggen die ik voorheen op mijn AES met converter speelde.
Zit wat burnin en wat een paar lichte vlekken op het scherm, maar zou zo goed als niet opvallen als hij eenmaal aanstaat.

- Sp33dFr34k
- Active Level:
Mooi exemplaar, zeker met dat zgan CP! 

Hoppa another member of the family
Now go play that beauty!