Voor wie het interesseert : ik ben bezig met de bouw van een klein arcade kastje met een 10 inch beeldscherm, retropie, en de benodigde andere hardware (knoppen, joystick, speakers, enz).
Het is een tussendoortje waar ik af en toe aan kan werken, maar het zal nog wel een maandje of 2 duren denk ik voor ik klaar ben.
Het kastje moet een beetje een "military" uitstraling krijgen, of misschien een sci-fi uitstraling. Vandaar dat ik geen felle kleurtjes wil.
Het beeldscherm (10 inch tft) zit er in en het control panel heb ik dit weekend gemaakt. Die ligt op de foto's er nog los op en lijkt niet mooi aan te sluiten, maar dat komt door de moertjes aan de achterkant die nog ergens tegenaan botsen. Maar daar kunnen jullie vast wel doorheen kijken.
De grootste vraag is of ik alles er fysiek in krijg. We zullen zien, ik plan wel een beetje maar los het net zo lief ter plekke op als ik in de problemen kom

Een foto zonder het control panel en zonder het "zonnekapje":

en zonder beeldscherm :

M.b.t. de vorm van het kastje heb ik ergens inspiratie opgedaan een tijd geleden maar weet even niet meer waar...dat kastje had dan niet zo'n "zonnekapje" en ook gewoon een glad control panel en gladde zijwanden. Maar de vorm is dus niet door mij bedacht.
groeten
Marco