Ken's gameroom revisited
Re: Ken's gameroom revisited
Ken, waar heb je die foto lijsten gekocht?
Fotolijsten of posterlijsten?
Poster lijsten. Die B1 posters wijken altijd af van de standaard maten volgens mij.
Klopt, heb de hoeken dan ook moeten omvouwen van de posters om ze in deze standaard IKEA lijsten te krijgen. Zonde van de poster, maar een custom lijst is niet te betalen nog steeds.
Ja dat klopt, maar ik ben nog niet zover dat ik ze wil bijknippen of omvouwen...vooral dat oude spul van '92-'94.
Beter omvouwen en ophangen dan maar opgerold in een koker laten. Nooit spijt van gehad, het is niet anders.
Ken wrote:Beter omvouwen en ophangen dan maar opgerold in een koker laten. Nooit spijt van gehad, het is niet anders.
Waar is mijn "like" knop?
Psykick wrote:Waar is mijn "like" knop?
ehh.. I don't wanna know..

- Beatmaster-P
- Active Level:
Niet normaal hoe vet jou collecttie is. Die street fighter statues en cabs zijn erg nice. Ook wel cool om te zien dat je een parappa the rapper poppetje hebt staan xD en respect voor die hanzo figure!
-
- Active Level:
Wow mooi hoor! Wat voor scherm gebruik je daar verticaal voor je shooters?
In de oude set up (nieuwe pics staan verderop in de topic) was dat een 4:3 LG plasma. Deze is nu vervangen door een 4:3 Hantarex die gewoon horizontaal staat voor Gamecube en Dreamcast.
Kwijl kwijl. Erg gaaf zeg.
- poekiepoekie
- Active Level:
Wauw! Net nieuw hier, ziet er echt heel gaaf uit. Brengt me inspiratie voor mijn eigen gameroom. Echt heel gaaf!