(zelf even de resolutie aangepast + slg3000)
zeer vet

Zelf makkelijk om extra roms/emulators toe te voegen, kind kan de was doen.
Da Dude wrote:Dat wil ik ook nog is doen, ik heb bijna alles in huis op wat buttons na.
Toch maar is aan beginnen.
Casey120 wrote:Ik zag die bartop kort geleden nog op marktplaats en vond het er wel gelikt uitzien .
Grappig dat jij hem nu hebt of had de verkoper er meer ?
Veel plezier er mee, een bartop was eigenlijk de cab die ik wou toen ik interesse in arcade kreeg , wou er zelf een bouwen en had de 2 player CP er al voor laten maken met verlichte knoppen, trackball , spinner en 4 weg stick , uiteindelijk is er niks van gekomen en staat die CP al jaren in de doos te ruften maar wat niet is kan nog komen![]()
Veel plezier er mee !
ckong wrote:mooi plaatje, Mark. Zou je mij een plezier willen doen en de Mame ini (tekstdoc) hier eens posten. Ben met name benieuwd naar de grafische instellingen.
almighty wrote:ckong wrote:mooi plaatje, Mark. Zou je mij een plezier willen doen en de Mame ini (tekstdoc) hier eens posten. Ben met name benieuwd naar de grafische instellingen.
Whoo, dan moet ik eerst eens even kijken hoe en waar haha, ben hier nog een (noob) in![]()
Was allemaal kant en klaar en nog niet verdiept verder in de instellingen.
almighty wrote:Zal in het weekend eens voor je kijken Erik, mometeel druk maar gaat goedkomen.