Top organisatie, petje af voor de crew en volgend jaar er cker weer bij. ( als die er komt natuurlijk )
Hier wat impressies

ruderudie wrote:Super kicken dat dit in nl plaatsvond!! Dus iedereen bracht zijn eigen cabs mee, dat is wel echt hardcore zeg. Volgende keermixen met nozomi-volk en nog groter en gemixter event van maken?? Dat zou heel stoer zijn natuurlijk! Anyway, petje af voor alle gasten die 2 landen doorkruisen met een aanhanger vol klassiekers, helemaal gek
Zou de community een stuk leuker maken als iedereen die Arcade minded is open staat voor de andere richtingen in de hobby zeg maar.
Ik vind die oudere woodies/ classic cabs etc onwijs gaaf, ik wil ze zelf niet hebben, maar vind het super om iemand zijn passie daarvoor te zien
Psykick wrote:Maar het is juist iets wat de meeste mensen daar niet willen, die willen niets weten van de nieuwere soort cabs. (Candycabs)
Ik denk dat wij Candycab gamers toleranter zijn dan de jongens die echt van de classics houden. Voor ons is het alleen maar leuk en moeten we cker maar eens naar kijken of dat in de toekomst mogelijk is.
ckong wrote:Psykick wrote:Maar het is juist iets wat de meeste mensen daar niet willen, die willen niets weten van de nieuwere soort cabs. (Candycabs)
Ik denk dat wij Candycab gamers toleranter zijn dan de jongens die echt van de classics houden. Voor ons is het alleen maar leuk en moeten we cker maar eens naar kijken of dat in de toekomst mogelijk is.
Klopt helemaal, helaas. Zelf ben ik van beide kantenIk vind candy cabs prachtig en ik vind originele klassieke cabs met de orignele hardware prachtig, daarom heb ik van beide 'soorten' wat staan. Maar de meeste classic cab verzamelaars moeten niets hebben van die 'plastic bakken'. Wel jammer inderdaad. Tijdens de voorbereiding van Eurocade heb ik samen met een ander crewlid gepleit voor een candy cab. Helaas werden we weggestemd.