maar ff wat foto's van Ronnie geleend totdat hij een mooi plaatsje op mijn kamertje heeft.

Pat7o wrote:vanmiddag binnen:
maar ff wat foto's van Ronnie geleend totdat hij een mooi plaatsje op mijn kamertje heeft.
Casey120 wrote:Gaaf zeg die Capcom Status en in een mooie staat , zelfde 18" monitor als de Cute zeker ?
Misschien dat FrancoB een een repro marquee holder voor je kan maken , maakt het wel compleet .
MarsMan wrote:Beste cab! Gefeliciteerd! Heeft ook wel wat weg van de Pony Mark II maar dan met zwaardere speakers zo te zien.
Speelt best lekker met het beeld wat meer vlak of niet?
goatboy wrote:Inderdaad, Op die 18" cabs zien de 15K games er super strak uit. En dat nog eens burn-free, Erg gaaf!
Personal favorite.
paragonbelial wrote:@Cageman: Last Resort was ook mijn eerste NEO GEO game back in the day, samen met Magician Lord
Cageman wrote:hahaha! Ja, inderdaad! Die had ik ook als tweede game..!Derde game was baseball stars professional.. ben nu ineens heel benieuwd wat jouw derde game was
paragonbelial wrote:Yes, mijn Astro City is binnen. Wat een geweldige kast!![]()
Heb er nog wel wat werk aan de komende tijd, maar dat wist ik van te voren (en is part of the fun).
Remco wrote:Hoppa, een oude account die 't nog doet.
Ik heb gisteren ook m'n Astro City binnen gekregen![]()