edit: removed
-
goatboy
Last edited by goatboy on Tue Dec 08, 2009 20:43, edited 1 time in total.
-
mustbeDreaming
- Active Level:

-
goatboy
Dit zijn dus alleen maar Naomi Carts.
Heb al in bezit of is onderweg:
Zero Gunner II
Gigawing II
Zombie Revenge
Cosmic Smash
Verlanglijst:
Virtua Tennis / Power Smash
Crazy Taxi
Gunspike
Sega Tetris
Gun Beat (?)
Exzeal
Mamonoro
Sommige game zoals Outtrigger hebben een speciale panel nodig. Daar begin ik dus niet aan. De bovenste game zijn prima met een standaard panel te spelen.
Heb al in bezit of is onderweg:
Zero Gunner II
Gigawing II
Zombie Revenge
Cosmic Smash
Verlanglijst:
Virtua Tennis / Power Smash
Crazy Taxi
Gunspike
Sega Tetris
Gun Beat (?)
Exzeal
Mamonoro
Sommige game zoals Outtrigger hebben een speciale panel nodig. Daar begin ik dus niet aan. De bovenste game zijn prima met een standaard panel te spelen.
Ziet er goed uit! Betreft je verlanglijst Naomi games:
Gun Beat kan je vergeten, die game is nooit uitgebracht.
Crazy Taxi, dit gaat niet werken met de joysticks.
Gunspike & Zombie Revenge; werken het beste met analoge sticks. (Zombie Revenge kan ook met de normale sticks werken, van Gunspike weet ik dit niet)
Gun Beat kan je vergeten, die game is nooit uitgebracht.
Crazy Taxi, dit gaat niet werken met de joysticks.
Gunspike & Zombie Revenge; werken het beste met analoge sticks. (Zombie Revenge kan ook met de normale sticks werken, van Gunspike weet ik dit niet)
-
goatboy
-
goatboy
-
goatboy
-
ne0
ne0 wrote:Ok dat dacht ik ook namelijk, omdat ie in je verlanglijstje staat en je eronder schrijft dat je niet begint aan games die een speciaal panel nodig hebben. Dacht misschien heb ik wat gemist en is crazy taxi op eoa manier met analoge sticks ook te spelen ofzo
Je zowieso alle racers spelen met een analoge joystiq, maar dan heb je alleen nog het probleem van gas/rem. Daar zou je de pedalen van een console stuurtje, voor kunnen gebruiken. Het kan dus wel maar je moet dan wel handig zijn met kabeltjes solderen.